۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱

سردار کاکی:

عملیات مرصاد برای مردم استان ایلام بازسازی شد

عملیات مرصاد برای مردم استان ایلام بازسازی شد

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه استان ایلام گفت: در هفته دفاع مقدس عملیات مرصاد برای مردم استان ایلام بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق کاکی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های فرهنگی در گرامیداشت یاد و خاطره روزهای مقاومت و ایثار در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

سردار کاکی افزود: در هفته دفاع مقدس یادواره 32 شهید شهر دهلران برگزار شد و در این یادواره یاد وخاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس گرامی داشته شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و آثار جبهه و جنگ در محل هنرستان فنی وحرفه ای شهر مهران  گشایش یافت و 150 اثر هنری در معرض دید علاقمندان گزارده شده است.

سردار کاکی اضافه کرد  همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای پنج روستای بخش مرکزی دره شهر برگزار شد، در این مراسم با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری یاد وخاطره 12 شهید روستای دشت آباد ، بهشت آباد ،اسلام آباد ، چهارپوکه و مهدی آباد گرامی داشته شده است.

وی تصریح کرد: گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی و نظامی و پدافند هوایی در آبدانان برگزار شد و در این مراسم با اجرای ویژه برنامه هایی یاد وخاطره هشت سال دوران دفاع مقدس گرامی داشته شده است.

سردار کاکی افزود: عملیات مرصاد برای مردم استان ایلام بازسازی شده است و با حضور استاندار ایلام در حاشیه عملیات بازسازی شده مرصاد از کتاب گلدینه که حماسه آفرینی زنان ایلامی را در دوران دفاع مقدس به رشته تحریر در آورده رونمایی شده است.

کد خبر 2143253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha